أنظمة وقوانين التسجيل المجموعة الاجتماعية  معرض الصور  ابتسامات شروح خاصة
العودة   منتديات سيدتي النسائي > مطبخ لك > دايت شوب > الحمية - الرشاقة - تجارب الرجيم

والله بنات كان وزني 105 والان 78

جديد مواضيع الحمية - الرشاقة - تجارب الرجيم

• Facebook

• Twitter

Sponsored Links
قديم 11-05-2009, 01:08 PM   رقم المشاركة : 57
:: سيدة جـديـدة ::

افتراضي رد: والله بنات كان وزني 105 والان 78

رد: والله بنات كان وزني 105 والان 78

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اخيرااتجرأت مشاهدة المشاركة
يالا حبيبتي برافو عليكي انتي كمان احسن مني انا لسه ما وصلت الوزن المطلوب انتي خلاص شدي حيلك عشان نباركلك كلنا قريب بس ليا تعليق بسيط شوفي الاحسن لما تاكلي اكله جامده خدي احسن من حبايه لاتنين سيدوفاج لانه فعلا والله عن تجربه بيحرق الدهون حرق وبسرعه يدخلك التواليت ينزل كل اللي كلتيه وجسمك ما ياخد منه اي دهون ولا زياده الزنكال خليها حبايه واحده بس باليوم بعد الفطار لتسد نفسك لكن ما تحرق زي السيدوفاج
اشكرك على ردك
رحت الصيدلية طلبت حبوب سيدوفاج ماعرفوها في بدل عنها كلوفاج اخدت علبة عيار 500 لي يومين بستعملها باخذ حبة بعد كل وجبة
المشكلة وزني تقريبا ثابت اكتر من شهر على هذه الحالة بيطلع كيلو بينزل كيلو .. مشكلتي اني بضعف لما اطبخ في تذوق الطبخة ولازم آكل مابقدر امسك نفسي رغم اني اقاوم كتير وبحاول قلل كمية الوجبة قدر الأمكان لذلك قررت اصوم حتى اقاوم نفسي وإن شاء الله من اليوم قررت اصوم الأثنين والخميس الله يقدرني اني اصل لهدفي
اشعر بسعادة لاتوصف لما ارى نظرات الأعجاب من صديقاتي ومدحهم لي ولرشاقتي يارب يارب اصل لهدفي

Sponsored Links

قديم 11-05-2009, 06:40 PM   رقم المشاركة : 58
:: سيدة نشيطـة ::

انا سجلت مخصوص علشان اقولك :
انتي اروع انسانه قريت لها
واسلوبك في العرض اخذنا لاخر كلمه
وطريقتك مؤثره ونافذه ومهضومه وسهله
احييك فيك قوتك وجراءتك وصراحتك
واحي فيك اكثر حبك للخير للجميع
رااااااائعه انتي
راااااائعه جدا
بسم الله ماشاء الله عليك عن كل مايضرك
الواحد الاحد الفرد الصمد

قديم 11-05-2009, 10:41 PM   رقم المشاركة : 59

دمك زي العسل مبروك النزول وعقبالنا

قديم 11-05-2009, 11:29 PM   رقم المشاركة : 61

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيفاء666 مشاهدة المشاركة
انا سجلت مخصوص علشان اقولك :
انتي اروع انسانه قريت لها
واسلوبك في العرض اخذنا لاخر كلمه
وطريقتك مؤثره ونافذه ومهضومه وسهله
احييك فيك قوتك وجراءتك وصراحتك
واحي فيك اكثر حبك للخير للجميع
رااااااائعه انتي
راااااائعه جدا
بسم الله ماشاء الله عليك عن كل مايضرك
الواحد الاحد الفرد الصمد
والله ما لاقيه كلام ارد بيه علي ذوقك والله مكسوفه موت ربنا يخليكي حبيبتي وشرف كبير ليا انك تسجلي مخصوص عشان تردي علي موضوعي تسلمي ويسلم رقتك وادبكانتي حبيبتي اللي رائعه لردك الراقي الجميل الله يسمع منك ولا يضرني ولا يضرك حبيبتي يا ايه يا جميله بقولك وفعلا لوجودك النهارده اخت جديده لينا نورتي المنتدي

التعديل الأخير تم بواسطة اخيرااتجرأت ; 11-05-2009 الساعة 11:50 PM.
قديم 11-05-2009, 11:46 PM   رقم المشاركة : 62

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رورو الأمورة مشاهدة المشاركة
اشكرك على ردك
رحت الصيدلية طلبت حبوب سيدوفاج ماعرفوها في بدل عنها كلوفاج اخدت علبة عيار 500 لي يومين بستعملها باخذ حبة بعد كل وجبة
المشكلة وزني تقريبا ثابت اكتر من شهر على هذه الحالة بيطلع كيلو بينزل كيلو .. مشكلتي اني بضعف لما اطبخ في تذوق الطبخة ولازم آكل مابقدر امسك نفسي رغم اني اقاوم كتير وبحاول قلل كمية الوجبة قدر الأمكان لذلك قررت اصوم حتى اقاوم نفسي وإن شاء الله من اليوم قررت اصوم الأثنين والخميس الله يقدرني اني اصل لهدفي
اشعر بسعادة لاتوصف لما ارى نظرات الأعجاب من صديقاتي ومدحهم لي ولرشاقتي يارب يارب اصل لهدفي
شوفي حبيبتي ما تياسي خلي عندك عزيمه نقصتي ولا حتي لاء المهم عودي نفسك في الاول علي اسلوب غذاءي جديد كمان امسكي نفسك عن لنك تذوقي الاكل ده بيبوظ الدنيا والله معلش هو الموضوع متعب شوفي لما تلاقي نفسك تعبتي ومش عارفه تكملي ادخلي علي قسم الازياء هتشجعي

برنامج تكسير الدهون وازالة السيلوليت بدون عمليات 6 جلسة 1000 ريال 0112499111_0554171121 اتصلى بنا
تفتيح البشره وازالة التصبغات بياض حتى 4 درجات ازالة الكلف في جلسة واحده. يصلك اينما كنت 0112499111/0554171121

والله بنات كان وزني 105 والان 78

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم

منتديات سيدتي - موقع سيدتى - سيدتي النسائي