أنظمة وقوانين التسجيل المجموعة الاجتماعية  معرض الصور  ابتسامات شروح خاصة
العودة   منتديات سيدتي النسائي > المنتدى الأداري > المواضيع المكررة

انا افتحيت بجد والسر حقن الجلوتاثيون الامريكى

جديد مواضيع المواضيع المكررة

• Facebook

• Twitter

Sponsored Links
قديم 09-23-2011, 07:30 PM   رقم المشاركة : 1
:: سيدة نشيطـة ::

icon25 انا افتحيت بجد والسر حقن الجلوتاثيون الامريكى

ازيكوا هاقلكوا على سر بجد او اختراع غيرلى حياتى وخلانى اتخطب بصراحة كان من ضمن الاسرار اصل خطيبى بيحب البياض اووووووووووووووى وكان ناوى يتجوز واحدة بيضة بس الحمد للة انا لقيت السر وابيضيت قبل مااشوفة واول كلمة قالهالى بعد الخطوبة اية الجمال دة ياقشطة بجد واللهى زى مابقلكوا كدة .........عوزين تعرفوا السر كانت حقن الجلوتاثيون اخدت 12 حقنة ف 12 اسبوع خلصتهم وانبهرت بالنتيجة واستخدمت لوشى كريم derma clinic borgب 35 جنية دهان مرتين يوميا وللحساسة والابطين كريم foldexب 45 جنية مرتين يوميا والنتيجة بياض ونضارة وجلد جسمى مشدود بجد هتلاقيكى اتغيرتى 180 درجة انا قولت افيدكوا بالمعلومة الجبارة دى خصوصا العرايس والمتجوزين الى عوزين يجددوا حياتهم ويصلحوا جسمهم وانا هاستمر عليها بمعدل حقنة كل شهرين عشان احافظ عالبياض وكمان اشيل كل السموم من جسمى واقوى جهاز مناعتى
هيا عبارة عن امبول للمادة الباودر وهيا الجلوتاثيون بتركيز 600 مجم مع فيال فيتامين سى سائل 1000 مجم يعنى التوتال للجرعة 1600 مجم ودى الجرعة الوحيدة الى وافقت عليها منظمة الصحة والدواء بامريكا FDA واكتر من التركيز دة ممنوع منعا باتا

والتركيز الوحيد الفعال والامن جداااااااااا هوة ال 1600 مجم واكتر من كدة يضر الجسم والكلى والكبد دى معلومات دقيقة جدااااااااا انا عارفاها بحكم دراستى ف كلية الصيدلةوالبياض واضاءة الجسم والوجة عن طريق تقليل صبغة الميلانين وازالة كل سموم الكبد وعمل ديتوكس وكمان بتشد جلد الجسم كلة بسبب زيادة انتاج الكولاجين والايلاستين مع فايدة تالتة انها بتقوى جهاز المناعة بنسبة 90%
واستخدام الكريمات عشان تسريع النتيجة المرغوبة وهيا بياض ونضارة وتوحيد لون الجسم والحقنة الواحدة سعرها 220 جنية دة السعر الاصلى ودة ارخص بكتير من المراكز والعيادات تتراوح مابين 300جنية الى 1000 جنية

وباخدها فاى مركز او مستوصف طبى ممرضة بتديهالك وريد بس كدة الموضوع سهل وبسيط جدااااااااااااااا وبتفتحى عن لونك الحالى 3 درجات وا نا جبجبها ا من دكتورة صاحبتى شغالة فمكتب طبى لكل الحقن الميزوثيرابى الامريكى والمكتب بيوزع على كل دكاترة مصرامنة جدااااااااااااااااااااااطالما انك مش اقل من 18 سنة و مش حامل ولا مرضعة ولا زارعة كلى ولا عندك مرض ف الكلى ولا عندك حساسية من اللبن ولا السلفا يبقا تاخديها وانتى مطمنة جداااااا وبتتاخد ياحبيبتى عند اى ممرضة ف اى مركز او مستوصف طبى حقنة وريد عادية خالص ولا تتطلب دكتور تمام كدة ادعولى الدعوة دى اللهم اجعل قلب خطيبى معلق بحب الله والرسول ثم حبي وعشقي
-اللهم يسر امورى معه واصرف عنى شره وقر عيني به وقر عينه بي واقنعنى به واقنعه بي
-اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع بيني وبين خطيبى عاجلا
اللهم أجمعنا بخير وأبعد عنا شر العين والحسد وأحفظنا بحفظك ياأرحم الراحمين
اللهم أرضى عني وعنه وحببنا الى بعض
اللهم وسع رزقه وارزقه من حيث لا يحتسب
وبارك له فيه

والسلام ختام
لـ حفظ الموضوع والإستفاده منه إستخدمى هذا الرابط :
http://forum.sedty.com/t493789.html

Sponsored Links

قديم 09-23-2011, 07:30 PM   رقم المشاركة : 2

افتراضي رد: انا افتحيت بجد والسر حقن الجلوتاثيون الامريكى

اللهم اجعل قلب خطيبى معلق بحب الله والرسول ثم حبي وعشقي
-اللهم يسر امورى معه واصرف عنى شره وقر عيني به وقر عينه بي واقنعنى به واقنعه بي
-اللهم ياجامع الناس ليوم لا ريب فيه اجمع بيني وبين خطيبى عاجلا
اللهم أجمعنا بخير وأبعد عنا شر العين والحسد وأحفظنا بحفظك ياأرحم الراحمين
اللهم أرضى عني وعنه وحببنا الى بعض
اللهم وسع رزقه وارزقه من حيث لا يحتسب
وبارك له فيه

قديم 09-23-2011, 07:31 PM   رقم المشاركة : 3

وعلى فكرة الحقن دى من كتر ماهيا فعالة بتخلص ف الشركة على طول من كتر انها كويسة اوى وشغالة ف مصر تصدقوا ان كل اسبوعين بيدخل مصر 2 مليون حقنة ويخلصوا ف تلات ايام دة اكبر دليل انها كويسة لانها لو مش كويسة مش هتتسحب السحب الجبار دة ابدااااااااااا

قديم 09-23-2011, 07:32 PM   رقم المشاركة : 4

والى عوزة الحقن دى انا ممكن اساعدها ف الموضوع دة واجيبهالها من صاحبتى لان الحقن لاتباع ف الصيدليات فقط تباع للدكاترة وبجد دة عشان انتوا زى اخواتى ومش عوزة حد يتنصب علية ف اى مركزتجميل ويدفع اكتر بكتير ودى خدمة لوجة اللة لانكوا هنا كلكم اخواتى ف اللة

قديم 09-23-2011, 07:33 PM   رقم المشاركة : 5

انا دكتورة صيدلانية واستعملتها وهاستمر عليها والى انتى متعرفهوش انها بتقى من السرطان وبتزيل كل سموم الكبد والجسم ومالهاش علاقة بالهرمونات لانها مش هرمون اصلا تمام كدة وموافقة عليها وزارة الصحة المصرية لانها بتدخل مصر طيران يعنى طرق رسمية مشروعة وموافقة عليها منظمة الصحة الامريكية للدواء والغزاء fda الى هيا حاكمة كل ادوية العالم

قديم 09-23-2011, 07:43 PM   رقم المشاركة : 6

اللهم صل وسلم وبارك علي اشرف الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم وعلي
اله وصحبه اجمعين اللهم اااااااااااااااااامين

اللهم يسرلي وعجل لي زواجي عاجلا غير اجلا ياااااااااااااارب وارزق خطيبي من حيث لا يحتسب يااااااااارب واجمعنا علي خير ياااااااااااارب

يااااااااااااااارب يسرلي زواجي انا وكل البنات ياااااااارب
قولواا امييييييييييين
اللهم اكتب لى فى أيامى القريبة القادمة فرحة تغير بها مجرى حياتى للأبد
ياااااااااارب يا رحمن يا رحيم

قديم 09-23-2011, 08:38 PM   رقم المشاركة : 7

اللهم صل وسلم وبارك علي اشرف الخلق سيدنا محمد صلي الله عليه وسلم وعلي
اله وصحبه اجمعين اللهم اااااااااااااااااامين

اللهم يسرلي وعجل لي زواجي عاجلا غير اجلا ياااااااااااااارب وارزق خطيبي من حيث لا يحتسب يااااااااارب واجمعنا علي خير ياااااااااااارب

يااااااااااااااارب يسرلي زواجي انا وكل البنات ياااااااارب
قولواا امييييييييييين
اللهم اكتب لى فى أيامى القريبة القادمة فرحة تغير بها مجرى حياتى للأبد
ياااااااااارب يا رحمن يا رحيم

قديم 09-23-2011, 10:03 PM   رقم المشاركة : 8
:: سيدة جـديـدة ::

دعايه خافوا الله انا جربتها مع اني بيضا بغيت توحيد2400ريال راحت في الفاضي بكره حسابكم عسير ماينفعكم المال

برنامج تكسير الدهون وازالة السيلوليت بدون عمليات 6 جلسة 1200 ريال 0112499111_0554171121 اتصلى بنا
تفتيح البشره وازالة التصبغات بياض حتى 4 درجات ازالة الكلف في جلسة واحده. يصلك اينما كنت 0541475444

منتديات سيدتي - موقع سيدتى - سيدتي النسائي