أنظمة وقوانين التسجيل المجموعة الاجتماعية  معرض الصور  ابتسامات شروح خاصة
العودة   منتديات سيدتي النسائي > حياتك سيدتي > افتحي قلبك

اعمل اية مخنوقة

جديد مواضيع افتحي قلبك

• Facebook

• Twitter

Sponsored Links
قديم 04-27-2013, 03:19 PM   رقم المشاركة : 1
:: سيدة جـديـدة ::

icon43 اعمل اية مخنوقة

اعمل اية مخنوقة

السلام عليكم

دلونى اعمل اية انا جوزى بيسافر وديما على طول بقعد عند ماما وانا عندى بنوتة صغيرة
المشكله بقى انى مش برتاح فى شقتى لانى اقعدة فى بيت عيلة وحماتى ساكنة فوقى
من يوم ما تجوزت وبعديها جوزى سافر وانا بروح اقعد عند ماما
الوقتى سلفى اتجوز لى كان قاعد مع حماتى اجوز فى نفس البيت بس فوق حماتى الوقتى حماتى تعبانة يعنى عايزة الخدمة وانا سيبه البيت علشان المشاكل لانا حماتى مش بتريح نفسها ديما
جوزى ديما يقولى خليكى اقعدة عند امك احسن اصل انتى مش تكونى مبسوطه مع امى بس والله انا بروح لى حماتى على طول والله ساعات بروحلها كل يوم بس برده مش عاجب حد عايزنى اقعد معها وانا لما بروح واخد بنتى معيا بقعد تعمل صوت دى طفلة حماتى تقعد تقول انا عايزة االهدوء ومش الدوشة دى
اروح لى حماتى واخلى بنتى مع امى علشان حماتى عايزة الهدوء تقول بردة فين البنت اقول سبتها علشان شقاوتها وانتى عايزة الهدوء بتقى زعلانة
وانا اصلا لما بروح بحس انى حماتى مش ضيقة نفسها عايزنى اروح واعمل لها خادمة وانا بعمل لى باضر علية بس هى مش عايزة كدة هى عايزنى خادمة تحت رجليها
وكل الوقتى زعلانين منى عايزنى اروح اقعد معها على طول وجوزى لى كان مش عايزنى اقعد هناك الوقتى بقى يقولى دى حاجة ترجعلك وبرحتك خالص فيها اية لو روحتى اقعدتى هناك اقول مين هيجيب لى طلباتى يقولى بلاش عوج علية لى عايز حاجة يعملها
والله البيت عندنا ترمى الابرة تسمعيها من الهدوء لى هناك
وحماتى مش عايزة يكون لى علاقة مع سلفتى بتقولى علشان تتفاءو علية يعنى كمان مش عايزة نود بعض وحنا فى بيت واحد
انا مش عارفة اعمل اية وجوزى كمان تغير معيا وهو اكتر واحد عارف امه وعارف اد اية انها صعبة صعبة وهو كان ديما لما كنت اشتكيلة منها يقولى متكمليش انا عارفها
امى مش بيعجبها العجب انا عارفها
ومره كلمت سلفتى لقتها بتقولى انتى فين انا زعلانة منك علشان متساليش علية
قلتها طيب انتى لى فين
قالت حماتى لى بتقول ميجيش من السلافات الا وجع الدماغ
مش عارفة اعمل اية ااقعد عند ماما ولا اروح حماتى
اكلام سلفتى ولا اية
جوزى اعمل اية معاه مش كفاية بعدة عنى بقالة سنة حاسة انه اتغير معيا نفسى اسمع منة كلمة حلوه ديما يقولى النسوان كلهم عقلهم وفاضى مش بيفكروا فى حاجة
وانا افكر فى اية اكتر من لى انا فية كفاية انى بعيدة عن شقتى وعنة
وكمان
مفيش كلمة تعوض عن اى حاحة
انا تعبانة اقوى مش عندى الا انتم اخواتى انصحونى اعمل اية

انصحونى احبكم فى الله
لـ حفظ الموضوع والإستفاده منه إستخدمى هذا الرابط :
اعمل اية مخنوقة
http://forum.sedty.com/t743897.html

Sponsored Links

قديم 04-27-2013, 04:03 PM   رقم المشاركة : 2
موقوفه لتعمدها ومخالفتها قوانين المنتدى

افتراضي رد: اعمل اية مخنوقة

الله يكون بعونك

قديم 04-27-2013, 08:11 PM   رقم المشاركة : 3
:: VIP ::

افتراضي رد: اعمل اية مخنوقة

حبيبتي حاولي قدر الامكان ان ترضي الجميع واستشيري زوجك في بعض الامور التي تطلبها منك حماتك لكي تأخذي منه الموافقة او عدم الموافقة ،، يعني اجعليه يكون في الصورة ويعرف انك تقدرينه وتحسبين حسابه فيزداد حبه لك اضافة الى ضرورة ان تصبرينه على غربته

اجلسي مع امك بعض الشي ثم اذهبي لحماتك ساعديها ولك الاجر من الله واصبري عليها وعلى عصبيتها ولا تكثري من الشكوى لزوجك فهي ومهما يكن امه وما تتوقعين ان يفعل لامه

الرجل في غربة ولا تظني ان الامر سهل عليه ايضا فلا تتصلي فيه للشكوى فانك تزيدين همه ولا يستطيع ان يفعل شي

برنامج تكسير الدهون وازالة السيلوليت بدون عمليات 6 جلسة 1200 ريال 0112499111_0554171121 اتصلى بنا
تفتيح البشره وازالة التصبغات بياض حتى 4 درجات ازالة الكلف في جلسة واحده. يصلك اينما كنت 0541475444

اعمل اية مخنوقة

إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم

منتديات سيدتي - موقع سيدتى - سيدتي النسائي