أنظمة وقوانين التسجيل المجموعة الاجتماعية  معرض الصور  ابتسامات شروح خاصة
العودة   منتديات سيدتي النسائي > حياتك سيدتي > الحياة الزوجية




موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


جديد مواضيع الحياة الزوجية


إضافة رد

  • Facebook

  • Twitter


Sponsored Links
قديم 09-12-2009, 09:31 PM   رقم المشاركة : 25
:: سيدة رائعــة ::











icon52 رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه

رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه






إنتي رجعتيني لأحلى الذكريات يا بطة .... اتذكر يوم العرس بعد ما قطعنا الكيكة ... حطوا إلنا أغنية سلو نرقص طبعا طول الرقصة واحنا عيونا ببعض وما شلنا عيونا عن بعض .. حتى انه المصورة بتنادي علينا حتى نتطلع ناحيتها وناخد صورة بس احنا موهون بعالم تاني.. المهم خلص السلو وضوت الأنوار ... تفاجأت بزوجي يمسكني من خصري ويحملني ويدور فيي ... بنص القاعة فعلا كان موقف بيجنن . حتى انه كل الموجودين صاروا يصفروا ويسقفوا ... من كتر روعة الموقف..... فعلا اليوم اللي بيروح ما بيرجع ... وحتى لو رجع ما بيكون متل السابق.... اللله يذكرك بالخير يا عسل...
هدير البحر



Sponsored Links




قديم 10-09-2009, 10:14 PM   رقم المشاركة : 26
:: سيدة نشيطـة ::











افتراضي رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


يسلمووووو يا بنات

وتحية خاصة لاحبة الموضوع
من الموقف دا تعلمت اني اخد بالي من اي راجل غريب
لما حصلي الموقف دا سا عتها كان عمري 19 سنة وكنت لسة عروس جديدة وقليلةالخبرة وعلى نياتي هههه

مرة خرجنا انا وزوجي على السوق و مرنا على محل وشوفت فيه جاكيت عجبني اوي قلت لزوجي شو رايك في الجاكيت قالي حلو بس انت الي هتلبسيه لازم يعجبك انت وضحكت هههههه قولت له اكيد عجبني انا دخلت المحل علشانه وقالي بكل سرور ومحبة اوكي يا ست جربيه اولا وضحك ولما جيت اجرب جربت فوق ملابسي ما دخلت وراء الستار ة بجرب جاكيت قدام صاحب المحل وزوجي طبعا بدلع في المرايا يمين يسار هههههههههه ولما جيت اقلع الجاكيت جاي صاحب المحل ساعدني يفك زر مش راضي يفك وفجأ لقيت زوجي بيجرني من ايدي على السيارة هههههههه والله ما فهمت ليش عمل هك ولما دخلنا سيارة بدأ وجه شاحب وبيمسك في شعره وحست انه متعصب وخفت منه اوي هههههه لانه ما قال ولا كلمة وبقى ساكت لغاية ما وصلنا البيت وقلت له زعلان ليه؟ متعصب ليه؟ مش عوز تدفع ثمن الجاكت غالي اوي ؟ واخيراا نطق وقالي انت طول عمرك غبية وتفكرك سلبي هو انا علمت كل دا علشان مستخسر فيك حتت جاكيت , والي مجنني هو انك لس مش عارفة انا متعصب ليه والله انت ما بتحسش الرجل صاحب المحل قاعد يلمسك من هنا ومن هنا ولا انت ملاحظة حاجة و قبل كيدا بتدلعي قدام في المرايا وكل دا مايعصبنيش , وساعتها بس فهمت انه كان غيران ههههههه وعمل اضحك عليه وكل مرة نروح لمحل لحد دلوقت بيضحك ويقولي (خدي بالك من نفسك انت فاهمة قصدي)

قديم 01-27-2010, 09:44 PM   رقم المشاركة : 29
:: سيدة جـديـدة ::










افتراضي رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


حلوه كتير كتير

قديم 02-10-2010, 08:48 PM   رقم المشاركة : 30
:: سيدة جـديـدة ::










افتراضي رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


حبيباتي ححكيكم على موقف حصلي مع زوجي خلال السنوات الاولى من الزواج طبعا رحنا نصلي في المسجد وكانت معاي اختي اختي ماصلت لانه عندها عذرو انا كعادتي في الصلاة بتاخر شوي عشان السنة وانته عارفين انتهت الصلاة وخرجت بدور على السيارة مني ملاقيتها رحت للجهة الثانية الا نفس الشىء ما في احد حتقولو لي اتصلي بالجوال حقولكم تركت الشنطة في السيارة وجلست انظراذا بالاخ راح بالسيارة ومنالحياء هههههه ماكلف على نفسو يدور وشو عشان يشوفني انا موجودة ولا لاء لمن رجع قالي احسبك موجودة معي ماشفتك ييييييييييييييييييي

قديم 03-18-2010, 04:54 AM   رقم المشاركة : 31
:: سيدة جـديـدة ::










افتراضي رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


لا انا بعد زواجي بثلاث ايام طلعنا انا وزوجي من البيت وحنا ماشينا في الشارع طبعا على رجولنا وكان الشارع مالييييييين ناس وحنا ماسكين يد بعض انا ماشوفت الا انا طايحه على الارض قام زوجي سوى نذاله ومشي ولا كانه يعرفني

قديم 03-18-2010, 05:34 AM   رقم المشاركة : 32
:: سيدة رائعــة ::










افتراضي رد: موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه


انا عمرى ما انسى الموقف ده كان زوجى مسافر مده مش طويله اوى المهم اليوم الى رجع فيه بالسلامه جت الدوره الشهريه ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


برنامج تكسير الدهون وازالة السيلوليت بدون عمليات 6 جلسة 1000 ريال 0112499111_0554171121 اتصلى بنا
تفتيح البشره وازالة التصبغات بياض حتى 4 درجات ازالة الكلف في جلسة واحده. يصلك اينما كنت 0112499111/0554171121

إضافة رد




موقف مضحك مع زوجي ههههههههههههههه

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم
انواع عرض الموضوع

منتديات سيدتي - موقع سيدتى - سيدتي النسائي

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كل واحدة تكتب موقف مضحك او محرج فجر2007 الحياة الزوجية 7 09-16-2013 02:40 AM
موقف حقيقي مضحك رحيق حبيبي القصة القصيرة 21 06-16-2013 10:13 PM
ندالــــــــــــــــــــه ههههههههههههههه ياسمينا للمواضيع الفكاهيه 6 08-23-2010 02:49 AM
موقف مضحك على لسان الشيخ العوضي... رحيق حبيبي للمواضيع الفكاهيه 0 01-13-2009 11:01 PM
موقف مضحك مرررررررررررررررررره الناعسهه نادي سيدتي 0 06-27-2007 09:22 AM






Powered by vBulletin® Version 3.8.7, Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
منتدى سيدتي النسائي منتدى مستقل وليس له علاقه بأي جهة أخرى
المشاركات والتعليقات المنشورة بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة
لا تمثل الرأي الرسمي لـ منتدى سيدتي النسائي بل تمثل وجهة نظر كاتبها.

Privacy Policy

Facebook Twitter Twitter