10-27-2009, 03:09 صباحاً

انتي سكر والله

الصورة الرمزية اخيرااتجرأت
10-28-2009, 12:01 مساءً
مبروك حبيبتي الف مبروك حابه اسألك يعني انتي ماعانيتي من سقوط الشعر او شحوب بالوجهه وكيف كنتي ايام ماتجوعين وتفقدي عزيمتك تقويها وماتخبصي لانو مشكلتي هي الاراده بالاول ببدا وبعدين بفشل وبزيد كل الوزن يلي خسرتو تعبت صرلي سنه تعبانه من هالموضوع
وزني هلأ 79كيلو وبدي انزل ومو عارفه كيف
حبيبتي اسفه لتأخيري في الرد عليكي الله يبارك فيكي اولا بصراحه اه سقط شعري وشحب وجهي بس الدكتور طمني وقالي عادي ولا يهمك انتي بمجرد ما تخلصي رجيمك وتوصلي للوزن اللي انتي عايزاه وتثبتيه وترجعي تاكلي تاني كل حاجه بس بكميات قليله وبحساب راح يرجع وشك وشعرك زي الاول وانا صراحه كنت اهتم بيهم اكتر فما حسيت اوي بالتغير ده كنت اعمل ماسكات لوجهي وحمامات زيت وخلطات لشعري ودايما في البيت احط ماكب لاداري اي شحوب واشوف نفسي عاديه عشان ما اوقف رجيمي ولما اخرج كنت احط كريم اساس خفيف وقلم كحل وشويه روجوجوه خفيف ما كان يبان شحوب وجهي وما في دماغي صراحه كنت اركز اكتر علي جسمي وبالنسبه لما كنت اجوع والاراده والتخبيص والله حبيبتي انا كنت اجوع اشرب مايه كتير املي بطني واحس ما في مكان حتي لاكل الرجيم كمان كنت طول الوقت واول ما احس نفسي هضعف قصاد اي اكله افضل افكر نفسي باللبس اللي في المولات والمحلات الجميل واللي مش عارفه البسه لاني مش لاقيه مقاسي ولان الموضه في اللبس بقت كلها مقاسات صغيره وافضل اقول لنفسي صحتك قلبك السمنه مرض وكمان كنت اقول لنفسي عمرك كله بتاكلي ما انتي محرومه وكل الاكل ده ياما كلتيه مش اول مره تاكلي فيها ما انتي مطهومه خليكي شيك واتيكت غيري عاداتك انتي انثي والانثي ابدا ماهي سوري في اللفظ بقره تاكل وبس كنت والله دايما اقول لنفسي كده وكل ما اجي اضعف اسمع نفسي الحوارده وبعدين اتعودت ومعدتي صغرت بس يعدوا اول ثلاث ايام خلاص انتهت وما كنت ابدا اجلس بالبيت حسيت نفسي هضعف بسرعه علي بره اخرج امشي لحد ما ارجع من المشي تعبانه وعايزه انام اعدتك في البيت تأكلك وتجوع اسفه علي التطويل حبيبتي بس انا تحت امركم لو بتحتاجوا شئ معاكوا واتشجعي ما بقيلك كتير اجمدي كلتي لما ارفتي من الاكل ولا ايه
10-28-2009, 12:06 مساءً
شطوووووووووورة ماشاء الله عليكي الله يوفقك ويثبتك واشكرك على موضوعك الجميل والشيق
بصراحة انا بديت الريجيم من خمس شهور والحمد لله نزلت من وزني 17 كيلو باقي لهدفي 5 كيلو
حاسة اني تقاعست ومافي همة متل الأول مع انه اغلب اكلي دايت وإذا اكلت اي اكلة دسمة آخذ مع الوجبة
حبة زنيكل وزني تقريبا ثابت يصعد كيلو ينزل كيلو لكن خايفة اني مااقدر انزل الخمس كيلو الباقية لأصل لهدفي يارب تساعدني
مااجمل ان نسعى للحصول على جسم رشيق كم هو جميل ان نرى نظرات الأعجاب من صديقاتنا واهالينا
عندما تكون اجسامنا حلوة ورشيقة
عجبتني فكرة المشي في المولات والأسواق لأن جلسة البيت هي السبب في تقاعسي للوصول إلى هدفي
شكرا لكي ملااااايييين
على فكرة كان وزني 87 والآن مابين 69 ولــــ 70 هدفي 65
يالا حبيبتي برافو عليكي انتي كمان احسن مني انا لسه ما وصلت الوزن المطلوب انتي خلاص شدي حيلك عشان نباركلك كلنا قريب بس ليا تعليق بسيط شوفي الاحسن لما تاكلي اكله جامده خدي احسن من حبايه لاتنين سيدوفاج لانه فعلا والله عن تجربه بيحرق الدهون حرق وبسرعه يدخلك التواليت ينزل كل اللي كلتيه وجسمك ما ياخد منه اي دهون ولا زياده الزنكال خليها حبايه واحده بس باليوم بعد الفطار لتسد نفسك لكن ما تحرق زي السيدوفاج
10-28-2009, 12:07 مساءً
مبروك عليك اختي الله يسعدك ويعطيك الصحة عقبالي انا كمان انزل وزني تحياتي لك
ان شاء الله حبيبتي بينزل وزنك كله بصحه وقريب نباركلك الله يوفقك مشكوره

« الموضوع السابق | الموضوع التالي »
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم