الصورة الرمزية om soufain
01-21-2010, 08:55 مساءً

ok يا قمر، أنا بقالي فترة باعمل التمارين وطريقة الجلوس،إن شاء الله تجيب نتيجة ؛بناتي لاحظوا شوية تغيير بسيط يعني ما بقاتش ممسوحة زي الأول ،وفي حاجة صغيرة طلعت في الجوانب ٠خخخ انا مبسوطة، دا من التمارين لوحدها بس أنا مش مداومة عليها لأني عندي ـ عرق النسا ـ وبيتعبني مع كثرة الضغط والعصر اللي في التمرين. ربنا يشفينا يااارب.

الصورة الرمزية rayenham
01-21-2010, 09:03 مساءً
ok يا قمر، أنا بقالي فترة باعمل التمارين وطريقة الجلوس،إن شاء الله تجيب نتيجة ؛بناتي لاحظوا شوية تغيير بسيط يعني ما بقاتش ممسوحة زي الأول ،وفي حاجة صغيرة طلعت في الجوانب ٠خخخ انا مبسوطة، دا من التمارين لوحدها بس أنا مش مداومة عليها لأني عندي ـ عرق النسا ـ وبيتعبني مع كثرة الضغط والعصر اللي في التمرين. ربنا يشفينا يااارب.
ربي يشفيك حبيبتي هي صح بتحسي با الم با اول الايام بس لما داومين عليها راح يخف الالم انا مثلك مو كل يوم بس اقسم با الله نتيجة عمري ما كنت بحلم بيها ربي يهنيك حبيبتي ويشفيك
الصورة الرمزية om soufain
01-22-2010, 04:57 صباحاً
ابي اسال عن كريم انوثه
01-22-2010, 05:01 صباحاً
يبنات ردو تكفون

« الموضوع السابق | الموضوع التالي »
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم