• 1
  • 2
  • 3
الصورة الرمزية مصدومة

أيهم افضل للتبيض القوي بوندس او لوريال أم جارنيير

03-01-2010, 11:25 صباحاً

صباحكم ... مسائكم.... ورد بنات

ياريت من يلي بتعرف شي عن كريمات التبييض
بوندس أو لوريال او جارنيير تخبرنا

أتمنى كل وحدة منكن استعملت كريم للتبييض وجاب معها نتيجة تخبرنا عنو
وتكتب لنا كم أخد معها وقت لوصلت للنتيجة المطلوبة

انا عن نفسي استعملت كريم جارنيير الاصفر للتبييض وحصلت على نتيجة مرضية بعد شهر ونص تقريبا مع الغسول من نفس النوع .

وبعدين استعملت كريم اسمو سوبر رزو حصلت على نتيجة بعد اسبوعين

هذه تجربتي الخاصة مع كريمات التبييض

بتمني
كل وحدة تعرف
شي عن هالكريمات
تخبرنا عن تجربتها معو
وشكرا
حبيباتي

الصورة الرمزية المجادله
03-01-2010, 01:33 مساءً
انا افضل لوريال
04-28-2010, 09:04 مساءً
انا جربت لوريال اللي باللؤلؤ ومعجبنيش بحس ان بيسمر اما جارنييه فبصراحة انا استعملته اسبوعين وسمعت عنه نه ما بيعملش حاجة اما بوندس فخرافة انا استعملت الوردي و الاحمر الوردي بيفتح وبسس وهو بيدي لون خفيف وبيحمي من الشمس ااااممممممممممما الاحمر فكلمة تحفة شوية عليه بيرطب وينور ويشيل تجاعيد وبيدي نضارة بمجرد وضعه بصراحة انا لسه صغيرة يعني معنديش تجاعيد كمان انا بيضة ومبخروجش في الشمس بس حسيت بفرق رهيب في نضارة البشرة انا بستخدم الليلي الاحمر بس بحطه في الليل والنهار ومبغسلش وشي قبل 4 ساعات من وضعه وان عرفت احطه 3مرات في اليوم بحطه واللللللللللللله بعد 3 ايام وجهي بللوري يمكن علشا معنديش مشاكل بانت النتيجة بسرعة بس ده رغم ان الدعاية بتقول ان الفرق بعد اسبوع احب في النهاية ابشر كل بنات مصر ان متوفر عندي بوندس الوردي ليل و نهار والاحمر ليل والسعر خرافة 55 جنيه للعلبة مع العلم انه اول ما نزل مصر كان بيتباع ب 120 والان بيتباع ب 80 يعني هتوفري 25 جنيه يا بلاش للطلب 0178604433 مصر
05-02-2010, 12:21 صباحاً
بوندس روعـــــــــــــــــه
  • 1
  • 2
  • 3

« الموضوع السابق | الموضوع التالي »
إبحث في الموضوع:

البحث المتقدم